3 תשובות
הכל בסדר, תודה
שואל השאלה:
זה יבש מדיי לכתוב לה "בסדר"?
זה יבש מדיי לכתוב לה "בסדר"?
אנונימית
חמודה מתעניינת
תעני לה בכנות איך את לדעתי
תעני לה בכנות איך את לדעתי
באותו הנושא: