8 תשובות
שווה זה אחד היפים אבל תזמיני מפלטין ותשימי קופון anet10 זה יוריד לך מלא כסף
אני לא בטוחה שפלטין מקורי
תזמיני מפקטורי יש שם הנחה בלי מעמ זה ייצא לך משתלם
תזמיני מפקטורי יש שם הנחה בלי מעמ זה ייצא לך משתלם
שואל השאלה:
כן אני מכירה אותה ואת האתר אין במלאי את הדגם הייתי שניה מלהזמין אותם אבל אני קונה בפוטלוקר וחבר של אחותי עובד שמה והוא יכול לעשות לי הנחה וגם לאמא שלי יש עוד אז זה לא יוצא הרבה למקורי
כן אני מכירה אותה ואת האתר אין במלאי את הדגם הייתי שניה מלהזמין אותם אבל אני קונה בפוטלוקר וחבר של אחותי עובד שמה והוא יכול לעשות לי הנחה וגם לאמא שלי יש עוד אז זה לא יוצא הרבה למקורי
אז תקני
שואל השאלה:
אם אני יקנה אני יכולה לשים ספרי מזן ממים זה אמור לעבוד הוא שאני יקנה לא מקורי אבל הם גם עולות הרבה איזה 300
אם אני יקנה אני יכולה לשים ספרי מזן ממים זה אמור לעבוד הוא שאני יקנה לא מקורי אבל הם גם עולות הרבה איזה 300
לא שווה לקנות זה סתם יהרס
לא
באותו הנושא: