5 תשובות
לאלאלא
לא הסגנון שלי, אבל תעשי מה שאת אוהבת(:
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
לא אחותי מה איתך
אלא אם כן את חושבת שהן יפות
אני לא אוהבת בכלל. הדגמים של אדידס נראים נורא.
אלא אם כן את חושבת שהן יפות
אני לא אוהבת בכלל. הדגמים של אדידס נראים נורא.
לא הן לא נראות טוב
באותו הנושא: