5 תשובות
לאלאלא
לא הסגנון שלי, אבל תעשי מה שאת אוהבת(:
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא אחותי מה איתך
אלא אם כן את חושבת שהן יפות
אני לא אוהבת בכלל. הדגמים של אדידס נראים נורא.
לא הן לא נראות טוב