3 תשובות
את יכולה להוסיף משלך 50
שואל השאלה:
כל הקטע שאני לא רוצה שיורידו לי שקל מהמשכורת .
למה אני אשלם 50 שקל מהכסף שלי ? אני לא עובדת חינם .
לה יש עודף יתרה של 50 לי מינוס .
אז שום שקל לא נעלפ
כל הקטע שאני לא רוצה שיורידו לי שקל מהמשכורת .
למה אני אשלם 50 שקל מהכסף שלי ? אני לא עובדת חינם .
לה יש עודף יתרה של 50 לי מינוס .
אז שום שקל לא נעלפ
אנונימית
את יכולה אולי להסביר לבוס שהוספת מאצלך 50 כי היא התעקשה שתפקידי אצלה, אבל לא רצית שהקופה תיהיה בחוסר
באותו הנושא: