6 תשובות
בספרים של גוני ושאנון?
יש שם בקושי נשיקה.
רק בספר האחרון היה טיפה תוכן מיני
אבל זה היה הדבר הכי מביך קראתי.
הל נה
בספר האחרון זה היה כל כך מביך הסמאט שם
אז הכל טוב אין שם כלום בשאר הספרים
אולי אמרו לך על הספרים של גואי ואיפה
שם כן, יש הרבה סמאט.
הספרים חמודים ממש
אוקיי יש הרבה שלא יסכימו איתי אבל לדעתי את ה4 ספרים הראשונים אפשר כבר מגיל 13 כי בשני ספרים הראשונים אין סמאט ובשלישי והרביעי יש איזה פעמיים בכל ספר, אבל הארבע האחרונים מגיל 15-16 כי יש שם הרבה סמאט
A10
לדעתי 15+ וזה לא בגלל כל הסמאט פשוט אני לא חושב שילדים מתחת לגיל 15 צריכים להיחשף לכל הטריגרים שיש שם
אנונימי