18 תשובות
ממליצה מגיל 15
אבל זאת אחת הסדרות הכי טובות שישש
אני ראיתי פעם ראשונה בגיל 13
אבל זה לא בטוח יתאים לכל אחד בגיל הזה
נראה לי שכן אבל אם את ממש תמימה אז לא אין שם ממש דברים סוטים פשוט לפעמים יש קישורים למיניות וכאלה חוץ מזה ממש מצחיק ורגיש אני שנייה בוכה דקה אחריי צוחקת מפגר למות
מתאים
זה קומדיה אבל יש טיפה גסויות אם זה מפריע לך
זה קומדיה אבל יש טיפה גסויות אם זה מפריע לך
שואל השאלה:
זה בסדר ראיתי כבר סרטים עם סצנות ***********
זה בסדר ראיתי כבר סרטים עם סצנות ***********
אמ זה מתאים נראלי לרוב הגילאים פשוט ילדים קטנים יחסית לא יבינו חצי מהסדרה
שואל השאלה:
13 נקרא קטן?
13 נקרא קטן?
הסדרה טובה
אבל לא מתאימה לגיל הזה
אבל לא מתאימה לגיל הזה
שואל השאלה:
אוקע
אוקע
הכל מתאים לגיל 13
מתאים לגיל 13 לדעתי
בטח
אני ראיתי לפני גיל 13 אפילו..
יש שם תוכן גס אבל במרומז, ככה שמי שלא צריך להבין לא אמור להבין, ואם לא במרומז אז לא בצורה בוטה.
בדיוק עכשיו הראתי לאח שלי פרק ראשון והוא עוד מעט 13
אני ראיתי לפני גיל 13 אפילו..
יש שם תוכן גס אבל במרומז, ככה שמי שלא צריך להבין לא אמור להבין, ואם לא במרומז אז לא בצורה בוטה.
בדיוק עכשיו הראתי לאח שלי פרק ראשון והוא עוד מעט 13
אני ראיתי מתי שהייתי בת 9 בפעם הראשונה( עם אבא שלי ואחותי הגדולה)
אנונימי
כן זה בסדר לגיל 13 ראיתי את זה בגיל 11
כן
ראיתי בגיל 11