15 תשובות
אין דבר כזה איזה שטויות באמת
אנונימית
לא חושבת
גם אם ימצאו לא יודיעו על זה, הממשלה תצנזר, יש מצב שכבר מצאו פשוט אנחנו לא יודעים
גם אם ימצאו לא יודיעו על זה, הממשלה תצנזר, יש מצב שכבר מצאו פשוט אנחנו לא יודעים
ברור
לא
אנונימי
יהיו חיי נצח לעתיד לבוא לפי היהדות:)
כבר עכשיו יש המון טיפולים שיכולים להאריך חיים, אבל אני לא חושב שהם יהיו נגישים לכולם כי ככה אנשים יחיו יותר זמן וככה יהיה פיצוץ אוכלוסין גדול יותר
עוד מעט יהיה חיי נצח, אנחנו קרובים לגאולה אז כן...
מישהו מהמשפחה שלי אמר את זה אבל צקיך לפצח את הדנ"א וזה דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי.
מצד שני רנשים גם חשבו שחעוף זה בלתי אפשרי אבל המציאו את המטוס
^stop the cap..
מצד שני רנשים גם חשבו שחעוף זה בלתי אפשרי אבל המציאו את המטוס
^stop the cap..
let's wait and see^
אין דבר כזה נצח. כל דבר יסתיים בסוף. אני מאמינה שעוד כמה מאות שנים (אם כדור הארץ ישרוד בתנאים נורמליים) נוכל להגיע עד גיל 400+ בעזרת טכנולוגיה, ואולי אפילו להיראות צעירים, אבל לנצח? לא.
חדמש כן
ראית יותר מדי הארי פוטר
גם אם כן הממשלה לא תרשה להוציא את זה לפועל
אנשים נולדים ומתים , זה גלגל החיים , אי אפשר להתעסק איתו
גם אם כן הממשלה לא תרשה להוציא את זה לפועל
אנשים נולדים ומתים , זה גלגל החיים , אי אפשר להתעסק איתו
אין גאולה ואין משיח
cry about it
cry about it
לא. זה יהיה מטופש ויביא רק צרות
כמובן שהחיים יתארכו אבל לא נצח
כמובן שהחיים יתארכו אבל לא נצח
באותו הנושא: