7 תשובות
לא לחזור אליו .
שומעת, רוב הסיכויים שאת סתם מחרטטת, כל אחד היום בטוח שהוא איזה צדיק מעונה וסובל מהחיים ואתם סתם מוציאים שם רע לאנשים שיש להם באמת בעיות.(אומר בתור מישהו שיש לו קרובים כאלה)
שואל השאלה:
^
אני לא סתם מחרטטת אני כן פגעתי בעצמי בגב (יש לי צלקת)
ועם לא חברה שלי לא יודעת איפה הייתי היום ויש דברים שאתם לא יודעים מה יש לי ומה עברתי
אנונימית
לא הייתי חוזרת עליו
לא הייתי חוזר אליה^
שואל השאלה:
הייתן חוזרות אליו?בנים עם זה היה קורה לכם הייתם חוזרים אליה?
אנונימית
הייתי נפגע בטירוף
זה זלזול בתחושות שלך