5 תשובות
אולי מנסים לא לדבר איתך.
שונאתתתתתת כשעושים לי את זה
לא יודע, תשאלי את אלה שעושים את זה.
לילה טוב לך, יש לי חברים אחרים לדבר איתם עכשיו
זה לא רק בנים זה גם בנות , כי לא תמיד יש מה לדבר
באותו הנושא: