15 תשובות
לדעתי גם יש אזרחים בעזה מסכנים, לא כולם רוצים לרעתנו, נכון שיש אנשים שכן והכל אבל עדיין בעיני לא לכולם מגיע את זה
אנונימית
כן.
יאללה צריך עוד
שואל השאלה:
אנונימית אני מפחדת להגיד כאן שאני מסכימה איתך
אנונימית
אולי לא יודעת כמה יש
אבל מגיע להם
כן. לא שאכפת לי
שואל השאלה:
מתי אמרתי שאני מרחמת עליהם^ אין לי כוח
אנונימית
ברגע שגם אזרחים נכנסו ובזזו ועשו גזה בלגן אין לי טיפה רגש כלפי אף אחד מהם
במלחמה אין מנצחים רק מפסידים
ילד בן 3 לא עשה לכם שום דבר תפסיקו כבר לחפור
צריך לקום בעזה ארגון חדש לשלטון שידאג לחינוך של אותם ילדים ובמקום להפוך את עזה למקום שמטרתו להשמיד את ישראל, צריך שאותו שלטון ידאג לאזרחים שלו ולא *יגדל לטרור*.
כן וככה צריך
במקום לעשות מינוסים תגידו לי איפה אני טועה אני באמת רוצה לדעת
אין לילד בן 3 יכולת שיקול של להבדיל בין טוב לרע, מחנכים אותם שיהודים הם נאצים אבל הם לא יודעים למה ומה זה אומר. צריך לדאוג לחינוך של אותם ילדים קטנים במקום לגדל אותם לטרור
ודרך אגב המון אזרחים עזתים יצאו נגד חמאס היום (לא שאני מרחם על אנשים שם חוץ מחפים מפשע אבל בסדר)
כן לצערנו החמאס משתמש בתושבים כמגן אנושי ויש ילדים "חפי פשע" שנפגעים אבל אל תשכחו שאם הם לא היו מתים רוב הסיכויים שהם היו המחבלים של הדור הבא
שואל השאלה:
לא אמרתי שכולם מסכנים, אמרתי שיש כמה אנשים מסכנים אין מה לכשות זו עובדה. גם הנסיך הירוק הבן של החמאס שהוא בעדינו גדל בעזה
אנונימית