32 תשובות
דבר ראשון אפשר לדעתי להבין את הכעס שלו אבל לא רוצה להתערב.. לא הבנתי במה את צריכה עזרה?
שואל השאלה:
לא יודעת
איך להפסיק את הריב הזה? היום יום שישי...
זה עושה לי רע
והכל בגלל אנשים שמסכסכים כי הם מקנאים
מה זה אשמת אמא שלי שהיא יפה?? רציני
בא לי לבכות:(
לא יודעת
איך להפסיק את הריב הזה? היום יום שישי...
זה עושה לי רע
והכל בגלל אנשים שמסכסכים כי הם מקנאים
מה זה אשמת אמא שלי שהיא יפה?? רציני
בא לי לבכות:(
אנונימית
אוי תנסי לא להתערב יותר מידי... או לדבר עם אחד מההורים שיפסיקו כי זה מעציב אותך:(
שואל השאלה:
לא להתערב או כן? אני אבודה
לא להתערב או כן? אני אבודה
אנונימית
תתני להם לפתור את זה בינהם לדעתי
תיפגשי עם חברה השישי
תיפגשי עם חברה השישי
לא חושב שיש יותר מידי מה לעשות:/.. אף אחד מפה לא יודע את הסיפור ומה קרה מאחורי הכל..
תבקשי מהם שיפסיקו להתווכח ולריב.. לפחות מולך.
שיהיה לך שבת שמחה3>
תבקשי מהם שיפסיקו להתווכח ולריב.. לפחות מולך.
שיהיה לך שבת שמחה3>
שואל השאלה:
אני חייבת לעשות קידוש בבית
אני לא עושה במקום אחר...
אני חייבת לעשות קידוש בבית
אני לא עושה במקום אחר...
אנונימית
אם את בת 18 אני לא חושבת שדברים שקשורים להורים שלך ומה שקורה בניהם צריכים להטריד אותך אבא שלך מקנא זה אומר שהוא אוהב את אמא שלך מאוד ורוצה שהיא תהיה איתו אני חושבת שתעבדי במלצרות במסעדה או משהו תחסכי כסף ותשכירי דירה קני כמה סירים קרש חיתוך כלים וכו ותעשי שבת לבד או עם חברות לשבת מצומצמת אין כל כך מה לעשות בעניין של ההורים שלך אבל זה יעבור בהצלחה
שואל השאלה:
הם רבו שלא הייתי, ישנתי ואז שקמתי הם לא דיברו וכל אחד ניסה להגיד דברים אחד על השני
אני מרגישה לא נוח
ולא יודעת מה לעשות עם זה
הם רבו שלא הייתי, ישנתי ואז שקמתי הם לא דיברו וכל אחד ניסה להגיד דברים אחד על השני
אני מרגישה לא נוח
ולא יודעת מה לעשות עם זה
אנונימית
תלכי לחברה.. תברחי את עברת 18 כבר.
את מספיק בוגרת, תלכי לחברה/ידיד או משפחה..
את מספיק בוגרת, תלכי לחברה/ידיד או משפחה..
שואל השאלה:
מה פתאום
למה שאני אגור לבד?
אני בת שירות
ויש לי אח בן 20 ואחות בת עוד מעט 13
איזה לבד
מה פתאום
למה שאני אגור לבד?
אני בת שירות
ויש לי אח בן 20 ואחות בת עוד מעט 13
איזה לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אתם לא מבינים תמצב:(
אוף אתם לא מבינים תמצב:(
אנונימית
אוי אז תלכי לאיזה חברה/דודים משהו..
תגידי להם שאת יודעת שאת לא צריכה להתערב ושהם יפתרו את הוויכוחים שלהם.. אבל את לא רוצה לשמוע אותם. וזה מעציב אותך.
תגידי להם שאת יודעת שאת לא צריכה להתערב ושהם יפתרו את הוויכוחים שלהם.. אבל את לא רוצה לשמוע אותם. וזה מעציב אותך.
^ כן די קשה להבין דרך מסך בסך הכל.. אף אחד לא יודע באמת איך זה..
שואל השאלה:
אז אתם אומרים פשוט לעבור חדר?
אז אתם אומרים פשוט לעבור חדר?
אנונימית
תעשי מה שאת יכולה.. כן;)
ואם יש לך אפשרות לדבר איתם שיפסיקו ויפתרו את זה אז אני חושב שתנסי..
ואם יש לך אפשרות לדבר איתם שיפסיקו ויפתרו את זה אז אני חושב שתנסי..
שואל השאלה:
ניסיתי לא הלך
אז אני אעבור חדר
אמן שזה ייגמר כבר
שיהיה רק שבת טובה:/
ניסיתי לא הלך
אז אני אעבור חדר
אמן שזה ייגמר כבר
שיהיה רק שבת טובה:/
אנונימית
מקווה בשבילך שיהיה שבת שמחה וטובה..
בכל מקרה אם באלך לפנות אל מישהו בשביל לפרוק או סתם לדבר.. להעביר את הזמן אני פה3>
בכל מקרה אם באלך לפנות אל מישהו בשביל לפרוק או סתם לדבר.. להעביר את הזמן אני פה3>
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
יהיה בסדר אל תדאגי
תני להם לדבר בנייהם
תני להם לדבר בנייהם
למה הם נשארו כשאימא שלך בגדה בו...?
גם אני מכינה כל שבת לבד ואני רק בת 13
היא לא כתבה שהיא בגדה בו
היא הייתה עם גברים מסויימים בזמן שהם נשואים
מאשים אותה זה לא אומר שזה נכון אבל
שואל השאלה:
היא לא הייתה.
אמא שלי פשוט אישה יפה , כל גבר מנסה להתחיל איתה
והיא עבדה פעם עם לקוחות שהיו גברים
וזה כאילו המחשבה שעלתה לו בראש
היא לא הייתה.
אמא שלי פשוט אישה יפה , כל גבר מנסה להתחיל איתה
והיא עבדה פעם עם לקוחות שהיו גברים
וזה כאילו המחשבה שעלתה לו בראש
אנונימית
אז אם אין אמון למה הוא לא התגרש ממנה...?
או שילכו לטיפול זוגי או גירושים...
או שילכו לטיפול זוגי או גירושים...
שואל השאלה:
חלילה גירושים
ההורים שלי אוהבים זה את זה
לא צריך להגזים
חלילה גירושים
ההורים שלי אוהבים זה את זה
לא צריך להגזים
אנונימית
אז שאימא שלך תשכנע אותו שלא היו רומנים...
לכי תנחמי את אבא שלך.. הוא צריך את זה
מצטערת לשמוע בשבילך
היא בגדה בו כאילו? בגלל זה הוא כועס?
באותו הנושא: