8 תשובות
חושב שכן, רשום על האריזה
שואל השאלה:
לא כתוב חיפשתי בכל מקום זה לא כתוב
שואל השאלה:
גם בגוגל זה לא כתוב
כן, זה חלבי
"מעדן חלב בשכבות בטעם שוקולד ווניל"
כן
וואו עשית לי דודא
אנונימית
כן וזה גם טעים
שואל השאלה:
נכון
שואל השאלה:
ותודה