התחברות
הרשמה
הכרתי מישהו ממש ממש חמוד וכיף לי איתו לומרות שעוד לא נפגשנו
אבל אני קצת מתביישת מהשם שלו. מה לעשות?
9 בנובמבר 2023, 15:40
התאהבות
תשובה אחת
מה יכול להיות מבייש בשם שלו?
זה רק שם לא הבן אדם עצמו
צ
צבעתי שמש~
באותו הנושא:
הכרתי מישהו חמוד מפה, ואני מתלבטת אם להיפגש איתו.
הכרתי מישהו חדש אני מרגישה שיש משהו באוויר כיף לי איתו
קרה לכם שהכרתם מישהו חמוד בעבודה ורציתם מלא משמרות איתו
הכרתי מישהו חדש אני מרגישה שיש משהו באוויר כיף לי איתו
יצאתי היום עם משהו שהכרתי באינסטגרם הוא ממש חמוד באמת והיה לי כייף איתו אבל
הכרתי מפה מישהו והיה לי כיף בטירוף לדבר איתו והשיחה ממש זרמה והוא סופר חמוד ורשמתי משהו בצחוק אבל פגעתי בו (המשך..)
הכרתי בחור מתוק, חתיך, לב זהב הפנימיות שלו מושלמת וכיף לי איתו
הכרתי מישהו והייתי איתו בדייט, והוא חמוד....
הכרתי מישהו דרך האינסטגרם, ואני מדברת איתו בטלפון והוא ממש חמוד וזה המשך..
הכרתי כאן מישהו ובאמת כיף לי איתו ברמות לא רוצה לקפוץ מהר למסקנות
יש פה מישהו חמוד שכיף לי לדבר איתו אבל הוא לא שולח הודעה