3 תשובות
כאן כולם הזויים .
אנונימי
תשמרי על עצמך זה הכי חשוב, אם זה באמת חיבור טוב, תגידי לו שאת צריכה זמן.
את יכולה לשלוח לי פרטי
מבינה אותך תהי רגועה בתור התחלה אם את מרגישה שזה לא עושה לך טוב או שזה יעבור הלאה ולא אפשרי מבחינתך כדאי לשמור קצת מרחק.
מבינה אותך תהי רגועה בתור התחלה אם את מרגישה שזה לא עושה לך טוב או שזה יעבור הלאה ולא אפשרי מבחינתך כדאי לשמור קצת מרחק.
באותו הנושא: