התחברות
הרשמה
מה לעשות אם אני בדרך לעבודה ואני מסריחה רצח (כי רצתי לאוטובוס)?
2 במאי 2019, 15:48
אוטובוסים
תחבורה ציבורית
3 תשובות
בושם
אנונימי
תשאלי את אחת הבנות שעובדות איתך אם יש למישהי מהן דאודורנט או בושם
(
(Smile (I'm not okay
כנסי לסופר פארם "תנסי" כמה בשמים ;)
מ
מִישֶׁל
באותו הנושא:
אני במחזור ואני די מסריחה ויש לי פוביה מדם ואני מפחדת להתקלח.. קיצר איך להיות פחות מסריחה?
מה לעשות כשהיד של אחותי מסריחה בגלל שהיא מגרדת כל היום את הזה שלה..
אני ממש מסריחה בכל הגוף ואיןלי זמן להתקלח כולל בבית שחי..מה לעשות?
הזיעה שלי ממש מסריחה מה לעשות כדי למנוע את זה
יואו אני מסריחה מהחום הזה, אין לי מזגן ואני מתה לישון...
יורד גשם ואני בלי מטריה זה פאדיחה?ומה אני עושה?אני בדרך לעבודה
חברה שלי ממש מסריחה מהפה מבית השחי וכללי ואני לא יודעת איך להגיד לה בלי לפגוע בה, מה לעשות?
אני נחשבת מסריחה אם התקלחתי אתמול בערב והיום לא התקלחתי ואני אתקלח מחר?
איך לא להיות מסריחה? מה אפשר לעשות ואני שמה דודוראנט ובושם ואני עדין מרגישה לא בנוח ומסריחה
הנעלי בית שלי ממש מסריחות, וכשאני נועלת אותן הרגליים שלי מסריחות. מה אפשר לעשות שהן לא יהיו מסריחות?
אני בדרך לעבודה והחולצה שלי כן הייתה בכביסה אבל יש לה ריח מסריח, כאילו שלא התייבשה טוב. מה לעשות?!