התחברות
הרשמה
כתבתי שיר בזמנו, שחיילי צה''ל היו בעזה וישראל ישבו והתפללו על החיילים, קראתי לשיר "מחכים לכם בבית" אשמח אם תביעו את דעתכם על השיר שעשיתי לצה''ל -
קישור מצורף
23 במאי 2013, 02:39
שיר
יוטיוב
Youtube
וידאו
כתיבה
חוות דעת
ביקורת
2 תשובות
יפה מאוד.. נושא שנוגע לכולם:)
-
-חלילי אהבת חיי-
שואל השאלה:
תודה רבה על תגובתך.
S
Special
באותו הנושא:
ראיתם מה קורה בעזה? מה אתם חושבים?
זה נכון שהמדינה מתעללת בתושבים בעזה?
בלה חדיד כתבה פוסט נגד ישראל. הסרתם עוקב?
כתבתי המנון חדש לישראל בשביל הכיף איך זה?
כמה תושבים יש בעזה?
בעזה מתים עלינו?
זמן הטיסה בקו איטליה ישראל - כמה זמן זה טיסה מאיטליה לישראל?
איזה מדינות תומכות בישראל? איזה מדינות תומכות בעזה, בחמאס?
כל כמה זמן חייל מג''ב חוזר הביתה? (אחרי הטירונות ושלבי הלימוד) -ובפרט- כל כמה זמן חוסר הביתה חייל יחידת ימ''ג?
אח שלי חייל קרבי וכתבתי שיר. אשמח לביקורות
דחוף זו תגובה בעד ישראל, כתבתי טוב? בפירוט