8 תשובות
אני מהחרדתים שמפחדים להתגייס
אנונימית
אני מהאלה שהשיגו פטור
אבל ממזמן
אם הייתי מתגייס כבר עכשיו הייתי אמור להיות משוחרר
אבל ממזמן
אם הייתי מתגייס כבר עכשיו הייתי אמור להיות משוחרר
אנונימי
הייתי רוצה קרבי בגלל המלחמה אבל יש לי פרופיל נמוך
אנחנו דור קורונה מלחמה ורשתות חברתיות
תגיד לשכבה שלך שהם מלח הארץ, כי אנחנו כבר ממזמן דור אבוד
תגיד לשכבה שלך שהם מלח הארץ, כי אנחנו כבר ממזמן דור אבוד
שואל השאלה:
זה ספציפית לבית שלי כי הוא דוגל בלשלוח את התלמידים והתלמידות שלו לקרבי ומדרבן מאוד בין היתר לצאת קצונה.
זה ספציפית לבית שלי כי הוא דוגל בלשלוח את התלמידים והתלמידות שלו לקרבי ומדרבן מאוד בין היתר לצאת קצונה.
אנונימי
ממש רוצה קרבי עכשיו יותר מתמיד כם לפני רציתי אבל עכשיו עוד יותר
בלי שום קשר למלחמה אני מנסה לדחות גיוס לשנה בגלל בעיה רפואית
הצבא לוחץ עליי לקבל פטור בגלל עצלנות של מיטב והחיילים שם (כן מה ששמעתם, זה עצוב ומטומטם לגמרי אבל ברוך הבא לצהל)
שמע בכללי הנוער נוטה ללא להתגייס, שלא נדבר על גיוס קרבי
אנחנו עם קשה כבר מהתנך אמרו לנו
הצבא לוחץ עליי לקבל פטור בגלל עצלנות של מיטב והחיילים שם (כן מה ששמעתם, זה עצוב ומטומטם לגמרי אבל ברוך הבא לצהל)
שמע בכללי הנוער נוטה ללא להתגייס, שלא נדבר על גיוס קרבי
אנחנו עם קשה כבר מהתנך אמרו לנו
שואל השאלה:
משהו כמו 60 אחוז מהבנים בשכבה שלי הולכים לקרבי ואנחנו 500 ילד בשכבה. יש לנו נוער איכותי לדעתי
משהו כמו 60 אחוז מהבנים בשכבה שלי הולכים לקרבי ואנחנו 500 ילד בשכבה. יש לנו נוער איכותי לדעתי
אנונימי
באותו הנושא: