10 תשובות
אומרים שאם החטופים לא היו שפ המלחמה הייתה נגמרת אבל זה לא נכון וזה היה ממשיך בכל מקרה
נראלי שכן
תתקנו אותי אם אני טועה
לא
לא, היינו מפציצים את כל עזה פשוט.
נראה שכל אחד חושב משהו אחר אז אני מנחשת שאי אפשר לדעת בוודאות,, לגחגלסמב
לדעתי כן כי אומרים שהם לא עושים הפסקת אש עד שיחזרו
יש סיכוי אבל כנראה שלא
לא נראה לי
כן כי יש לנו ממשלה מטומטמת כמו כל שאר ההסלמות שסימנו את זה בהפסקת אש
אנונימית
לא, אם כבר החטופים מעודדים הפסקת אש
באותו הנושא: