5 תשובות
טיפה מוזר אבל אני בקושי שמה לב לזה וזה לא מפריע
צריך להכחיד אותם
שישימו אם הם אוהבים למה לא
סבבה
שלא יהרגו אותי לי יש תמונה בסטיפס שאני בן שנה
אנונימי