7 תשובות
שזה מטומטם
אני 17 עוד מעט 18 עדיין אין לי פרופיל בוואטסאפ ועדיין לא הבנתי למה צריך שם פרופיל
אנונימית
יש לי שהייתי בת 12 ואני בת 13...
זה תמונה מהבוק בת מצווה מה אני יעשה אני לא אוהבת להצתלם
זה תמונה מהבוק בת מצווה מה אני יעשה אני לא אוהבת להצתלם
חחח זה עוד סבבה היא התכוונה כיאלו תמונה שלהם מגיל 5 או משו אנערף
מה זה אכפת לכם?! כל עוד זה עושה להם טוב להעלות לפרופיל שלהם בוואטסאפ תמונה מהילדות אז זו זכותם!!!
מישהו אמר שזו לא זכותם? היא שאלה את דעתנו על זה ואמרתי שזה מטומטם לדעתי . מותר לי הכל טוב
שהם שמים בתמונת פרופיל שלהם בוואצפ תמונה שלהם שהם היו קטנים במקום מהיום
באותו הנושא: