7 תשובות
שואל השאלה:
ה' ירחם.
אנונימי
דרום היה לנו אזעקה אחת בבוקר הראשון של המלחמה וזהו
אנונימית
במרכז צפון כזה ואין אצלנו בכלל חמסה חמסה טפו טפו
^^^^
בלי לפתוח פה
אבל הם די שכחו את האזור שלי סוף סוף אחרי שנים והם הולכים יותר לשפלה ותל אביב
^^^
מדברת על התגובה שלי
דרום ויש בממוצע 2 ביום ובעיקר בצהריים
דרום וככה ביום יש 0 אזעקות