16 תשובות
ירושלים 9
אשדוד אמ 8 היא סבבה אבל אין הרבה מנ לעשות
ראשלצ ו6
אני גר בחרא עיר.
בעיקר בגלל שהיא נמצאת במדינה נוראית.
בעיקר בגלל שהיא נמצאת במדינה נוראית.
לא אומרת
ואני לא אוהבת אותה כמעט בכלל אז אולי 3 אם אני נחמדה
ואני לא אוהבת אותה כמעט בכלל אז אולי 3 אם אני נחמדה
פתח תקווה
זבל של מקום 2/10
זבל של מקום 2/10
אנונימית
תא
10
10
לונדון 9 בעיקרון 10 רק בגלל הבית ספר הורדתי 1 חח
קריות 3
זאת הקרייה הכי משעממת בעולם ואין שם כלוםם חוץ מקניון מעפן, ואם זה לא מסםיק אני עוד גרה בחור עולם רחוק מחברות שלי
זאת הקרייה הכי משעממת בעולם ואין שם כלוםם חוץ מקניון מעפן, ואם זה לא מסםיק אני עוד גרה בחור עולם רחוק מחברות שלי
קריות, 6
באר שבע,5/10..
יש יתרונות ויש חסרונות
יש יתרונות ויש חסרונות
בני ברק 10-
קרית אתא,7.
פתח תקווה
חרא של מקום 5/10 תלוי במצב רוח
חרא של מקום 5/10 תלוי במצב רוח
קריית גת
7/10
7/10
רעננה 10000000000/10
באותו הנושא: