16 תשובות
ירושלים 9
אשדוד אמ 8 היא סבבה אבל אין הרבה מנ לעשות
ראשלצ ו6
אני גר בחרא עיר.
בעיקר בגלל שהיא נמצאת במדינה נוראית.
לא אומרת
ואני לא אוהבת אותה כמעט בכלל אז אולי 3 אם אני נחמדה
פתח תקווה
זבל של מקום 2/10
אנונימית
תא
10
לונדון 9 בעיקרון 10 רק בגלל הבית ספר הורדתי 1 חח
קריות 3
זאת הקרייה הכי משעממת בעולם ואין שם כלוםם חוץ מקניון מעפן, ואם זה לא מסםיק אני עוד גרה בחור עולם רחוק מחברות שלי
קריות, 6
באר שבע,5/10..
יש יתרונות ויש חסרונות
בני ברק 10-
קרית אתא,7.
פתח תקווה
חרא של מקום 5/10 תלוי במצב רוח
קריית גת
7/10
רעננה 10000000000/10