4 תשובות
שואל השאלה:
יואו תקשיבי אני בקורס שחמ והבראור המסמיך עוד פחות מחודשיים ואני לא קרובה אפילו ללעבור אותו
אנונימית
אמאלה לגמרי באותו מצב עזרהה
היי בנות, אני אתן לכן טיפ קטן.. תתמקדו בלעשות אינטרוולים. מה זה אומר.. לשחק עם הקצבים שאתן רצות. לדוגמא נניח קצב 6 דקות לקילומטר זה הקצב הקשה שלכן אז תרוצו על 6:30 נניח למשך 300 400 מטר ואז 6 ככה תעשו סטים ולאט לאט הגוף יתרגל ואז עוד פעם עם קצבים אחרים. אני כאן בשבילכן לעוד עזרה (:
וואיי אאמלה