התחברות
הרשמה
יש דרך לראות כמה טעויות עשיתי בתיאוריה אם עשיתי אותה מהבית ספר
עברתי אבל אני עדיין רוצה לדעת כמה טעויות כי זה רושם רק עובר או לא עובר
7 בנובמבר 2023, 18:21
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
תשובה אחת
אתה יכול לשאול את המזכירות או מי שהאחראי על המבחן
אנונימי
באותו הנושא:
אני כל כך שמחה עשיתי היום תיאוריה ועברתי עם אפס טעויות!!!
עשיתי מבחן תאוריה באפליקציה ויצא לי 13 טעויות עד כמה אני כושלת בחיי?
אם עשיתי תאוריה דרך הבית ספר, אפשר לראות כמה טעויות עשיתי או רק עובר/נכשל?
עברתם תיאוריה ראשונה ואם כן כמה טעויות היום עשיתי ועברתי בשלוש טעיות
עשיתי 5 טעויות כשהייתי צריך 4 בתאוריה וזה מבאס אותי מהבוקר איך אפשר לא להתבאס ?
אני נכשל בתיאוריה באפליקציה ב3,4 טעויות (מקבל 22,23) יש סיכוי שאני אעבור בתיאוריה האמיתית?
עשיתי עכשיו תאוריה ונכשלתי עם 6 טעויות אני כל כך עצובה ואני פשוט בוכה פה
אם עשיתי תיאוריה דרך הבית ספר ועברתי ואני רוצה לראות כמה טעויות היו לי איפה אפשר לראות??
עשיתי היום תיאוריה ולא עברתי (עם 5 טעויות)
עשיתי 70 מבחני תיאוריה ועברתי 63 מתוכם, עם ממוצע טעויות של 2.5, זה בסדר?
למה בבית ספר אפשר לטעות 6 פעמים בתיאוריה ודרך משרד הרישוי זה 4 טעויות?