4 תשובות
אם לא עברת זה אומר שלא למדת מספיק.
תלמדי כמו שצריך ואת תעברי.
ממליצה לך לעבור על כל המידע באתר "עברתי" ולעשות את כל השאלות תרגול שמוחלקים לנושאים.
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה רבהה❤
אנונימית
לא נוראא, את תצליחי פעם הבאה אני בטוחה.
יש אפליקציות שעוזרות ממש והן גם השאלות שנמצאות בתיאוריה. ו5 טעויות זה יפה מאודד
אני בטוחה שפעם הבאה תעברי
בהצלחה 3>
זה לא נורא אם לא עברת, יש המון מועדים אפשריים ו5 טעויות זה מאוד קרוב לעובר, מה שמראה על כך שבנסיון הבא יהיה לך סיכוי מאוד טוב לעבור. תתרגלי מאפליקציית נוהג, באמת לחרוש כי השאלות שם חוזרות בתיאוריה באותו הנוסח (זה מגיע ממאגר השאלות של משרד התחבורה) כך שתוכלי לבוא רגועה ולהכיר את השאלות והחוקים לפני. בנוסף, כשאת מסמנת תשובה, תנסי לסמן את התשובה שמראה על בטיחות מקסימאלית, כי לשם כך נועדו חוקי התנועה.

בהצלחה, ותעדכני איך הלך בתיאוריה הבאה :)