2 תשובות
וואלה לא , זה קורה הרבה שמשאירים אשראי ואז ילדים קוניפ אפילו בהרבה יותר מאלף ותכלז זה לא ככ בעיה של החברה .. חוץ מלהעניש אותו או משהו אין ככ מה לעשות
כסף לא תקבלו כי זה באמת קנייה לגיטימית
כסף לא תקבלו כי זה באמת קנייה לגיטימית
אנונימית
תכלס אין ממש מה לעשות, הקנייה נעשתה ואם הם לא רוצים הם לא חייבים להחזיר לכם כי הקנייה חוקית לגמרי, תלמדו לפעם הבאה
באותו הנושא: