התחברות הרשמה

כמה המס 5% בפיפא כשמוכרים שחקן באולטימייט?

26 בינואר 2021, 07:21
פיפאמשחקי מחשבFifaאולטימייט טיםמס 5%    
2 תשובות
5% מהמחיר של השחקן..
M
Mr. Malone
שואל השאלה:
אזאיך למכור נכון שחקן 50,000 נכון עם המס?
אנונימי
באותו הנושא:
איך אני שם שחקן במכירה באולטימייט באקסבוקס בפיפא 20?
כאלה שמבינים באולטימייט בפיפא 20?
איך משאילים שחקנים בפיפא 20 (אולטימייט)
מי שמשחק אולטימייט (פיפא) כנסו
איך להעביר קבוצה אולטימייט פיפא 20
פיפא אולטימייט טים
למי שמבין בפיפא ויודע.. כבר אי אפשר לשחק שניים באונליין באולטימייט טים בפיפא 18?
פיפא 20 אולטימייט אתם משחקים?
יש כאלה שמבינים פה על פיפא 20 אונליין והרכב אולטימייט?
אם התחלתי אולטימייט בפיפא בלי אונליין ועכשיו אני קונה אונליין חדש אז אני צריך להתחיל חדש?
מה אתם מעדיפים? קריירה או אולטימייט טים (בפיפא)