7 תשובות
לא ששמעתי על זה
אין
לא שמעתי על שעושים צפירה היום
אנונימית
לא
עכשיו פרסמו שלזכר הנופלים מי שרוצה יעמוד ב11:00 דקה דומיה
אין צפירה אבל ב11:00 עומדים פשוט דקה ואז שרים את התקווה