9 תשובות
למי מה..?
מה? לא שמעתי
כן נכון אמרו שזה תרגיל ואןלי יהיה גם מחר בערב נראה לי
היה תרגיל (אזעקה), בקושי שמעו עליו, לא בטוחה באילו ערים בדיוק אבל היה בצפון
^^^אני גר בצפון לא היה כלום
אנונימי
אולי התכוונת אזעקה כבר כמה חודשים שיש תרגילים לא פוסקים מתרגלים תרחיש מלחמה בצפון תתכוננו
תרגיל של השטרה בקריות, אני מנשר ושמעתי את זה גם