8 תשובות
אולי דקה וזה ממש לא כואב
Qew
זה לא כואב
כמה דקות
דקה גג ולא כואב
לא כואב לוקח דקה שתיים
דקה לוקח וזה דקירה קטנה שבקושי מרגישים וזהו
גג שתי דקות
אל תפעיל שריר תרפה את השרירים ואתה תרגיש לשניה את הדקירה ואז כשהמחט בפנים כבר לא מרגישים אותה ולי לא כואב בכלל
בהצלחה:))
לא יודעת איך אתם אומרים דקה ושתי דקות
עשיתי לא מעט בדיקות בחיים וזה לא לקח דקה או שתיים, אלא יותר
וזה לא כואב
אנונימית
^אני עושה בדיקות דם באופן קבוע וזה תמיד לוקח גג שתי דקות
יכול להיות לוקחים לך הרבה מבחנות ואם לא אז מוזר..