8 תשובות
אולי דקה וזה ממש לא כואב
זה לא כואב
כמה דקות
כמה דקות
דקה גג ולא כואב
לא כואב לוקח דקה שתיים
דקה לוקח וזה דקירה קטנה שבקושי מרגישים וזהו
גג שתי דקות
אל תפעיל שריר תרפה את השרירים ואתה תרגיש לשניה את הדקירה ואז כשהמחט בפנים כבר לא מרגישים אותה ולי לא כואב בכלל
בהצלחה:))
אל תפעיל שריר תרפה את השרירים ואתה תרגיש לשניה את הדקירה ואז כשהמחט בפנים כבר לא מרגישים אותה ולי לא כואב בכלל
בהצלחה:))
לא יודעת איך אתם אומרים דקה ושתי דקות
עשיתי לא מעט בדיקות בחיים וזה לא לקח דקה או שתיים, אלא יותר
וזה לא כואב
עשיתי לא מעט בדיקות בחיים וזה לא לקח דקה או שתיים, אלא יותר
וזה לא כואב
אנונימית
^אני עושה בדיקות דם באופן קבוע וזה תמיד לוקח גג שתי דקות
יכול להיות לוקחים לך הרבה מבחנות ואם לא אז מוזר..
יכול להיות לוקחים לך הרבה מבחנות ואם לא אז מוזר..
באותו הנושא: