5 תשובות
לי אישית זה לא כואב זה פשוט קצת מציק. אם חיסונים לא כואבים לך אז אין סיבה שבדיקת דם תכאב לך לדעתי.
שואל השאלה:
הרגעת אותי
הרגעת אותי
אנונימית
לי זה כן כואב אבל די מתרגלים לזה, זה משהו כמו דקה
לי זה בכלל לא כואב וזה לוקח קצת יותר מדקה כזה
זה פשוט מעקצץ וקצת כואב אחרי הבדיקה כואב לקפל את היד אבל זה עובר אחרי כמה שעות
באותו הנושא: