12 תשובות
זה תלוי ממש בוויב של השיחה ועל מה אתם מדברים וזה..
למה לא לומר ישר
זה נחמד
^מחזקת
שואל השאלה:
מביך מדי
אנונימי
אבל זה שווה את זה
זה ממש יחמיא לה והיא תעריך את הביטחון שלך
מאיפה אתם מכירים?
זה לא מביך
בנות אוהבות מחמאות
מה הסיטואציה בניכם?
שואל השאלה:
אני בקטע שלה אבל אני לא יודע עם היא כן
אנונימי
אבל היא איתך בכיתה/ עבודה/ ....
ידידה או סתם מדברים
זה תלוי בסיטואציה