16 תשובות
להחליף חברות 3>
שואל השאלה:
אין לי עוד עם מי להיות
אנונימית
למצוא חדשות. לנתק מהן קשר לאט לאט. אפשר למצוא בחוג או בהתנדבות או בשניהם.
למצוא חברות חדשות
הן נשמעות נוראיות. אולי תנסי להצטרף לאיזה תנועת נוער או משהו בסגנון? אפשר להכיר שם חברים מדהימים
שואל השאלה:
אין לי איך למצוא
אנונימית
שואל השאלה:
אני בתנועות נוער , איתן .
אנונימית
תתרחקי יש לי חברה שהפכה להיות ממש דוחה בזמן האחרון ופעם היינו חברות ממש טובות אז פשוט התרחקתי באמת זה עוזר
שואל השאלה:
אין לי עוד עם מי להיות . אחת מהן בכיתה שלהן וכל השאר עם הקראש שלי בכיתה ..
אנונימית
יש שם בנות בתנועה? הצלחת להתחבר אליהן? אולי תנסי ליזום מפגש כזה נחמד, תוכלו ללכת לקניון, לקולנוע, לבאולינג וכדומה
תמצאי מישהו שהיה חבר שלך פעם והתרחקתם ותתקרבו ואז תמצאי יותר חברים או שתנסי להכיר מהכיתה
שואל השאלה:
אף אחד בבית הספר הזה לא שם עלי בקיצור אין לי מה לעשות חוץ מלהיות לבד
אנונימית
גם אני עברתי את זה. תמצאי חדשות. אל תתני להן להתייחס אליך ככה.
אנונימית
שואל השאלה:
יש בנות שם אבל בקבוצה שלנו אחת שהיא בכיתה שלנו שהיא כזה חברה שלי אבל לא קרובה ואחת שאנחנו כזה מדברות לפעמים והיא באה פעם ב10 שנה . ו
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אף פעם לא יוזמת כי לא כיף לי איתן
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הן העלו לקלוז שהן עשו זום ביחד ולא אמרו לי מזה בכלל ..
אנונימית