4 תשובות
שואל השאלה:
אין שאלה,אבל תודה שקראתם
אנונימית
אבל לא כלכך הבנתי את השאלה
עדיף לא לפתח בעיות אכילה כי אחרי זה את יכולה להרגיש הרבה יותר רע ולעלות יותר ממה שאת עכשיו