4 תשובות
שואל השאלה:
אין שאלה,אבל תודה שקראתם
אין שאלה,אבל תודה שקראתם
אנונימית
אבל לא כלכך הבנתי את השאלה
עדיף לא לפתח בעיות אכילה כי אחרי זה את יכולה להרגיש הרבה יותר רע ולעלות יותר ממה שאת עכשיו
באותו הנושא: