9 תשובות
זה אמור להיות יפה
לי גם אמרו שאני נראית סינית בגלל העיניים
זה מחמאה ממש
מה יש לך חחח
ללמוד לחיות עם זה
אני בטוחה שאת מהממת ויש בעיות יותר גדולות מזה תאמיני לי
שואל השאלה:
חח ברור שיש סתם כזה זה מציק לי
אנונימית
זה מהמם, הייתי מתה לעיניים כאלה
וסתם שאלה , קוראים לך איילה?
אנונימית
זה אחד הדברים הכי מושכים שיש
למה זה ממש יפה גם לי יש עיניים כאלה והן ממש מוסיפות לפנים שימי פס על כולם
היי זה מושלם!!! אם היה לי הייתי עושה איפור אסייתי!!!!!!! זה מטורף תתגאי בזה! אני מקנא!!!!
שואל השאלה:
חח אנונימית לא
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה!!
אנונימית