7 תשובות
אני עומד עם זה קקי כן
המשפחות של החברים נקיים
כן מין הסתם
M.d
כן פשוט מרפד את האסלה בהמון נייר
אנונימי
תלוי איפה, בשירותים ציבוריים אני אף פעם לא אשב על האסלה.. אבל אצל סבתא כן
תלוי אם אני סומך על הבעלבית
^^ אתה יודע עצים זה משהו שאפשר להשתמש בו. זה לא לחינם אם אני משתמש בהם נכון?
נ.ב אם יש צורך כזה גדול בעצים אז שיגדלו הרבה עצים וישאירו כמובן גם עצים שיהיו בטבע כי צריך.
כמובן שהם יכולים ליצור תחליף אחר כדי לחסוך בעצים.
אנונימי