12 תשובות
כמובן
כן
כן, מה אם מישהו יכנס הביתה או שיש מישהו בבית וסתם לא ידעתי?
מי הלוזר שסוגר
אם אני יודעת שבוודאות אף אחד לא אמור להגיע אז משאירה פתוח
אנונימית
לפעמים כן אבל לרוב לא
כן..
כשאני עם אנשים זרים אני פותח את הדלת
לפעמים
לא
אנונימית