3 תשובות
כן זה בסדר
אם את לא גמורה זה סבבה רק לא לעייף את עצמך יותר מידי
אישית אחרי רכיבה, הרגליים שלי רועדות בטירוף וחייבת לשבת
אם את יכולה גופנית ללכת לרוץ
לכי על זה