4 תשובות
אולי זה הגבול שהגוף שלך מסוגל להגיע כרגע.
גם לי היה את זה שהתאמנתי במשך חודשיים-שלוש, הצלחתי לרדת 5 קילו בכולל ואחרי שהגעתי למשקל ספציפי לא הצלחתי לרדת ממנו.
אולי זה מסמן לך לעצור בדבל הזה ולהתחיל להשקיע בשרירים.
אנונימי
*בשלב
אנונימי
אני עברתי בדיוק מה שאת עוברת..
שלחי לי הודעה ואשמח לעזור לך 3>
ובכן, אני מניחה שזאת הסיבה ללמה את לא מצליחה לרדת עוד במשקל:


אחרי שאת יורדת/עולה במשקל המאזן הקלורי שלך משתנה.
המאזן הקלורי הנטרלי שלך משתנה, וכתוצאה מכך יכול להיות שכמות הקלוריות שאת צורכת עכשיו היא לא הכמות שאת צריכה בשביל לרדת במשקל(יכול להיות שאת כרגע נמצאת במאזן קלורי נטרלי או חיובי ולא במאזן שלילי וזה למה את לא יורדת במשקל.)