6 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת רק על ילד אחד, והאנונימית הראשונה את חושבת שלענות לו?
כולם אומרים לי שהוא סתם אוהב אותי אבל זה לא נראה ככה.
אנונימית[
כי בנים הם עם חרא שאוהב לפגוע בבנות, עד שאיזו בת לא תכאיב להם הם לא יבינו שאנחנו לא אבן!
בטח שתעני לו!,
אבל תתפסי את עצמך בזמן,
תשקלי את הקשר הזה..
אם את רואה שלא מתאים לך והוא ממשיך להיות כזה תתרחקי לאט לאט,
בקיצור - אל תיהי פזיזה ליפול ל'אהבה שלו'..
כי אם הוא ככה אז לא בטוח שהוא באמת מבין מה זה.
וסתם חבל בשבילך..
שיהיה לך בהצלחה (:
אנונימית.
גם אני לא מבינה למה כולם געילים אליי!
גם אני לא מבינה..
טוב אני לא מבינה מה זה געיל בכלל o____o
אנונימיתתתתתת ווהו
בגלל שהוא עוד לא התבגר מספיק..
הוא לא מוכן רגשית עדיין, מציעה לך לקחת את זה בחשבון
לפני שתתקרבי אליו יותר מידי. שלא תיפגעי 3>
אנונימית.