9 תשובות
נולדים איתו וגם מהסביבה
נולדים איתו
שואל השאלה:
הגיוני שכל החיים הייתי רזה ואכלתי יחסית הרבה ועכשיו אני אוכלת כלום וחצי ומשמינה ?
הגיוני שכל החיים הייתי רזה ואכלתי יחסית הרבה ועכשיו אני אוכלת כלום וחצי ומשמינה ?
אנונימית
גנים
גם אני ככה^
גם אני ככה^
אנונימית
אני הייתי רזה ואז בגיל 7-12 הייתי שמן ועכשיו אני שוב ממש רזה זה יכול להשתנות
חוסר פעיילות, הסביבה וגם גנים במצבים נדירים
גם נולדים איתו אבל אם אוכלים הרבה זה לא נראה לי קשור חחח
זה הגיוני, יש ילדים שיכולים לאכול מלא שטויות והגוף יקבל את זה בסבבה וגם יצליח לבנות את עצמו אבל אחרי שגדלים זה לא נשאר
שואל השאלה:
אבל אני בת 13 אני עדיין גדלה
אבל אני בת 13 אני עדיין גדלה
אנונימית
באותו הנושא: