19 תשובות
תנסי דרך חברים שלו
או שתביא לחברה את המספר כדי שתשלח הודעה
הוא גם ככה לא לקח את הטלפון אם הוא בעזה
אמא שלו?
חבר שלי נלחם בעזה.. ומקווה שהכל יהיה טוב איתו הם לא מכניסים טלפונים לא דיברתי איתו מלא זמן.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי את המספר שלו כי החלפתי טלפון כי הטלפון השני מת ולא זוכרת את האינסטגרם או את הטיקטוק שלן בעל פה
אנונימית
מקווה שהכל בסדר איתו
שואל השאלה:
הוא יתום
אנונימית
היא ממש לא צריכה לקוות שהוא מת איזו מחשבה מגעילה
אנונימית
לא הייתי מאחלת לאף אחד למות למרות הכל
אנונימית
שואל השאלה:
מה. מי מקווה ככה
אנונימית
אל תעשי לעצמך מחשבות והיסטוריות אני צסכים איתל שזה קשה בצור לוחם בעצמי אבל תמיד לחשוב חיובי הוא יחזור ובגדול
ברור שסה מפחיד אבל בכללי הוא חא חסם אותך הוא כנראה כיבה תטלפון
הוא גם לא יקח תטלפון כי הוא נכנס למרוםמסוכן אסור שיהיה איכון לטלפום
שואל השאלה:
לא הוא חסם אוצי אחרי שנפרדנו
אנונימית
רק עכשיו ראיתי שרשמת אקס סליחה
קודם כל יפה שאת דואגת גם אם הקשר לא הסתיים טוב
אבל אין מה לעשות אם את מכירה אנשים שקרובים אליו ואת יודעת מדהו שלהם תנסי לימור איתם קשר חברים
אם הוא היה מת היית יודעת, מפרסמים שמות של חיילים שנופלים.
שואל השאלה:
מפחיד אותי ממש באמת כי אני יןדעת שמלא אנשים מהסיירת בגבעתי מתו והוא משרת שם
אנונימית
14 מגבעתי נפלו, תחפשי באתר צהל או באינסטגרם של צהל, מפרסמים שם את השמות.
מגבעתי מתו רק האלה שפרסמו
כנראה שאם חס וחלילה יקרה משהו השם שלו יותר לפרסום
ואם לא פרסמו עליו משהו ברוך השם אני מניח שהוא בסדר
גם ככה לוקחים להם את הטלפונים ואין לך איך ליצור איתו קשר.
חברים שלי לא עונים לי כבר שבועיים וחצי, ואין לי מה לעשות עם זה.
אנונימי