כבר חזרתי איתו לקשר פעם אחרי הפרידה והיה כמה ימים טובים ואז שוב הוא היה מגעיל ושוב ניתקנו קשר (הוא די נעלם) ועכשיו שלח עוד הודעה, אני יודעצ שהוא יפגע בי שוב אבל אני נמצאת בחרא תקופה, לא מסתדרת עם ההורים שלי, ניתקתי קשר מהחברות הכי טובות שלי ונשארתי לגמרי לבד, אני פשוט רוצה לחזור איתו לקשר רק כדי להפיג את הבדידות הזאת ושיהיה לי מישהו להיות איתו אבל מצד שני אני יודעת שהוא רעיל ושאם הוא יעלם לי שוב יהיה לי ממש רע לא יודעת מה לעשות