9 תשובות
להגיד למורה שלך שזה מתקדם מידי עבורך, ושאת צריכה לחזור על הבסיס.
לגיטימי לבקש כמה שיעורי חזרה על הבסיס
שואל השאלה:
אוקי צודקים אבל אני למדתי כבר איזה שנתיים גיטרה ואני לא יודעת דברים כל כך בסיסיים וזה מביך אותי לבקש :((
אפשר למצוא משהו כזה באינטרנט אולי? אבל ברור
אנונימית
לא מביך
את משלמת לו כסף על זה וכדאי שזה יהיה פרטי ולא מהאינטרנט כדי שתוכלי להבין יותר טוב ולשאול שאלות
זה באמת לא מביך.
גם לא אכפת לו מה את יודעת ומה לא.

אין לך מה לחפש באינטרנט, זה לרוב יוצר טעויות ובעיות שנגררות איתך שנים קדימה.
המון תרגול, אל תדאגי יהיה בסדר :)
שום דבר לא מביך,

זה התפקיד של המורה ללמד
והוא צריך לגרום לך להבין+לנגן טוב ובזה נמדד מורה טוב
חשוב שהוא יעבוד איתך חזק על יסודות ומפה ניתן להתקדם הלאה
חשוב שתעבדי על קטעים בהם את מתקשה נקודתית (=במקום לקחת את כל היצירה,את תתמקדי בעיקר בחלק שקשה)
לא פחות חשוב שתבואי עם סבלנות ותהי רגועה
השקט הנפשי ייצר יותר קליטה

מורה עדיף בהמון על לימוד מהמחשב
בהצלחה יקרה
שואל השאלה:
^ סליחה שנגמרו לי הפרחים, מגיע לך פרח על התשובה הזאת,
תודה רבה לכולןם
אנונימית
בבקשה,

שמח לעזור
זה בסדר
אל תשכחי גם ליהנות מהתהליך של הנגינה