5 תשובות
גם אני הייתי ככה
כן מאוד הגיוני וזה בסדר, תנסי בכל זאת להיות קשובה לקול הפנימי שלך שיודע לאזן בין מה שנכון לך נפשית לבין מה שנכון לך בריאותית לגוף
זה כנראה תלוי סיטואציה
אני בדרכ כשאני מחוץ לבית אני נהיית רעבה מהר ובבית כמעט ולא
אני בדרכ כשאני מחוץ לבית אני נהיית רעבה מהר ובבית כמעט ולא
כנראה לא קשור למלחמה
אנונימית
הגיוני ולגיטימי, תנסי לאזן עם ארוחות מסודרות ופעילות לתעסוקה
באותו הנושא: