7 תשובות
כן מאוד
אבל מתרגלים, אל תתייחסי
אנונימית
יש הרבה שנאה לדתיים, תנסי להתעלם
שואל השאלה:
זה קשה אבל מצד שני כשאני שמה מכנסיים אמנם אני לא מרגישה ששופטים אותי אבל אני עדיין לא מרגישה בנוח (כי אני בלי חצאית)
אנונימית
תלכי עם מה שאת מרגישה, אם את לא מרגישה בנוח עם מכנסיים תלבשי חצאיות
הסביבה לא מעניינת
שואל השאלה:
פשוט מרגיש לי שכל הזמן אני מנסה לרצות אחרים. הייתי בבית ספר חילוני ולבשתי מכנסיים ואיתם הייתי לובשת חולצות ארוכות (כי אני באמת לא מרגישה בנוח שרואים לי את הטוסיק) או שזה מצניעות אני לא יודעת איך לקרוא לזה.. ובבית כנסת או בחגים אני תמיד לובשת שמלות או חצאיות ואני לא מרגישה ששופטים אותי כי כאילו זה חג או זה יום שישי אז ברור שלובשים משהו חגיגי יותר וצנוע יותר. ודווקא כשאני יוצאת לרחוב, לסופר, לעבודה עם חצאית יש הרגשה שאנשים שופטים
אנונימית
אני לא חושבת שאנשים באמת שופטים ושבאמת אכפת להם ממה שאת לובשת
אם זה עושה לך טוב אז תלבשי מה שאת רוצה ואל תחשבי על מה חושבים עם כמה שזה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
זה הקטע שלצערי אכפת לי מה אנשים חושבים ובגלל זה אני מנסה כל הזמן לרצות אותם
אנונימית