83 תשובות
למה להכליל את כולם למה ישר לקפוץ למסקנות שכל הבנים לא יכולים לשלוט בעצמם

לבוש צנוע הוא מאוד יפה
לבוש חשוף הוא מאוד יפה
היא התכוונה כמובן לכאלו שמתלבשות חשוף...
שואל השאלה:
^^^^ אבל מה זה נותן לך?
אנונימית
אמאשלך מחטיאה בנים
את שומעת מה יוצא לך מהפה בכלל?
כי את אומרת כאילו שכל הבנות מתלבשות חשוף וזה לא נכון
אני אישית לא ממש מתלבשת חשוף, אבל שכל אחת תעשה מה שבא לה, אם גברים לא שולטים על העיניים שלהם זה ממש בעיה שלהם, לא שלנו.

ויש בנות שמרגישות הרבה יותר בנוח בבגדים חשופים
נשמה שלי אני רואה בגברים כבני אדם עם שיקול דעת ולא בעלי חיים ללא ריסון.
אני מתלבשת איך שאני אוהבת, אם גבר חושב עליי דברים אינטימיים ומיניים זה המוח שלו וזכותו לחשוב מה שהוא רוצה.
תתעסקי בבגדים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^^^^^ כתבתי את השאלה לאחר שיח שהיה לי עם בנים, אני לא ממציאה
אנונימית
אני לא אבל שנהנים יסתכלו לצד השני, אף אחת לא צריכה להתלבש בהתאם לאחרים
ברור שזה בשביל להחטיא את ההומלס השכונתי
שואל השאלה:
^^^^^אבל את זו שגורמת לו לחטוא! זה לא עושה לך מצפון??
אנונימית
לא^ אם הוא חוטא זה בעיה שלו לול
אני חיה את החיים שלי בשביל עצמי לא בשביל אחרים
אנונימית
honeymoonn

במיוחד בשבילו אנחנו לובשות ביקיני לים
סליחה אני יסתיר את הכתפיים שלי שחס וחלילה אף אחד לא יאנוס אותי
איזה רעה אני אני גורמת לו לחטוא
אנונימית
שיחטא עד מחר למה זה אמור לעניין אותי
שיסגרו את העיניים או שיעבור לבני ברק
שואל השאלה:
זה כולה בגדים, לא אכפת לכן לעשות כמה ויתורים כדי שהבנים יסתכלו על נשים בצורה שהיא לא מחפיצה ובצורה רצינית?
נכון שאלה שכן מסתכלים ככה הם דפוקים, אבל זה בלתי נשלט ומי שמתלבשת חשוף מעודדת את הדחף הזה שלהם
אנונימית
^^^^^ תגידי את רצינית? מה זה את גןרמת לו ?? את שומעת מה יוצא לך מהפה
כן אכפת לי כי זה הגוף שלי והחיים שלי ואם אני רוצה ללבוש משהו מסוים אני אלבש
הם בני אדם שישלטו בעצמם
אנונימית
גם הדחף שלי להתלבש חשוף בלתי נשלט.. אני מצטערת
למה שכתבתי קודם
שבנים*
איזה משעממות תענו בכנות זה אתר אנונימי.

הן מתלבשות חשוף כי זה מושך מבטים ותשומת לב גברית בכללי, גורם להרגיש יותר נחשקות מה שמעלה להן את הביטחון והערך העצמי.
אנונימי
שואל השאלה:
כי סליחה חיים אם את מוציאה את כל הציצי והתחת החוצה ברור שזה יגרום לו לחשוב דברים מיניים יותר והוא לא יסתכל עלייך בצורה נורמלית אלא רק מינית
במקום לוותר על דברים שוליים כדי שהבנים יסתכלו עלינו נורמלי ולא רק בתור מכונה לצורך הסיפוק שלהם העולם יהיה יותר טוב
וזה לא דורש מכן כמעט כלום
אז למה אתן לובשות חשוף? זאת השאלה שלי
אנונימית
^^^^ מצחיקול , אולי יש כאלה שכן אבל הרבה בנות לא דיי לחיות בסרט
שואלת השאלה
לא באמת אכפת לנו מאיך שבנים מסתכלים, שיסתכלו ויחשבו מה שבא להם
כל עוד נוח לי ואני מרגישה יפה עם הבגדים אין שום סיבה שאני אפסיק להתלבש ככה.
ובטח שהם יכולים לשלוט על העיניים שלהם, הם בני אדם לא חיות
שואלת השאלה לידיעתך בעבר לנשים היה אסור להתלבש ארוך גם בתקופות שהם היו לבושות בשמלות כבדות עם המון שכבות הם היו נאנסות
האשמה היא לא בנאנס אלה במי שאונס ואני לא יודעת למה אני צריכה בכלל לכתוב את זה
שואל השאלה:
בואו תודו באמת אני גם אישה בסוף אנחנו רוצות שהם יסתכלו עלינו ככה
אז זה סבבה בהתאם לסיטואציה אבל למה ביום יום להתחבש כמו איזה מסכנה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ לא דיברתי על אונס, דיברתי באופן כללי על ההסתכלות של בנים עלינו כשאנחנו מתלבשות חשוף
אנונימית
בטח את חלק מהבויז תעשי טובה ותשימי לב למה שאת כןתבת
שואל השאלה:
איזו הכללה?
אנונימית
למה הכללה
^^ לא חושבת שמי שמתלבשת חשוף נחשבת מסכנה, זה איך שהיא אוהבת להתלבש וזה לאו דווקא בשביל מבטים מבנים
שואל השאלה:
לא בשיא הרצינות אתן לא יכולות להגיד שאין שום היגיון במה שאני אומרת
הציצי והתחת בחוץ גורם להם לחשקים האלה, מה שהיה יכול להמנע אם היינו מתלבשות ת חשוף פחות
זה לא כזה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אז למה?
אנונימית
שיהיה להם חשקים יאללה מה את רוצה כיף? גם לי יש חשקים להתלבש ככה וואי כפרע עלייך דיי לשגע, ותאמיני לי גם אם נתלבש צנוע כמו שאת אומרת זה לא יעזור
שואל השאלה:
אתן זורקות דברים כדי לצאת "בסדר" מצד הבנות
אבל תחשבו רגע על מה שאני אומרת, יש בזה הרבה מאוד היגיון
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אומר שזה בסדר אבל החשקים שלהו הרבה פחות חזקים משל בנים. זה מוכח
אנונימית
אני אקח את עצמי רגע לדוגמא
לי יש חבר, אני לא מחפשת מבטים ומחשבות מבנים אחרים, אבל בכל זאת אני לובשת גופיות ובגדי ים בקיץ ולפעמים בא לי להתלבש חשוף סתם כי זה נוח ויפה.
לא כל מי שמראה קצת תחת וציצי היא מסכנה או מחפשת בנים
שואל השאלה:
זה סך הכל בגדים שיכולים לשנות כל כך הרבה
אני לא מבינה אתכן
אנונימית
גם הם מחטיאים אותי עם המזומנים בארנק ... אז? אני באה לבית ופורקת הכל בגללם
ברור שאני רוצה שיסתכלו עלי בעין טובה
יצא לי ללבוש בגדים חשופים ולהתבאס שלא לקחו אותי ברצינות . אבל מי שמכיר אותי והכיר את האישיות שלי לקח אותי ברצינות גם שלבשתי חשוף .
אני מעדיפה ללבוש מה שאני רוצה ולהרגיש בנוח בגוף שלי מאשר לחשוב מה הבנים שמסביבי חושבים עלי 24/7
שואל השאלה:
^^ וחבר שלך בסדר עם זה? בטוח הוא יודע מה הצורת מחשבה של בנים והוא יודע שמסתכלים עלייך בצורה מינית, זה לא מפריע לוזנ
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה להבין אתכן, באמת
בסוף אתן מרגישות סקסיות בבגדים כאלה
הכל כדי לרצות גברים
מצד שני אתן רוצות שיתייחסו אחיכן ברצינות וזה ממש לא עובד עם בנים כשאתן מתלבשות ככה

למה אתן מצפות?
אנונימית
שואלת השאלה
אז אף אחד לא בא אלייך בטענות, תלבשי ארוך וצנוע אם זה מה שאת רוצה ובנות אחרות ילבשו מה שהן רוצות.
כל אחת ומה שהיא מחליטה לעשות עם הגוף שלה.
אנחנו כולנו בנות ולא צריכות לשפוט אחת את השניה לפי לבוש
איזו הכללה נה
שואל השאלה:
איפה ההכללה פה? פניתי למי שמתלבשת חשוף
אנונימית
שואל השאלה:
וזה ממש לא עיניין של דת, אני בכלל לא דתיה ואני לא מתלבשת הכי צנוע בעולם אבל אני עושה את ההשתדלות שלי כי אני יודעת למה זה גורם
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא עיניין של פיק מי
עצוב שאתן לא מנסות להבין אפילו
אנונימית
אחותי אני מחזקת אותך, ולמה? - כי אלה שענו לך בצורה אגרסיבית עדיין לא יודעות מה זה יהדות הן רק שמעו על זה מרחוק לא באמת העמיקו בה. ולכן הן חושבות שהן יודעות הכל ולבוש חשוף לא גורם לכלום. אני מאחלת לכל בנות ישראל להתלבש צנוע, לסיום 3>. אני חיה את החיים גם פה וגם מקבלת בעולם הבא וזה מספיק לי אבל כל בת ישראל שמתחזקת תמיד תהיה קרובה יותר ממני לקב"ה כי היא הילדה עם יותר תשומת הלב כי הקב"ה מעריך את הקושי שלה. אבל אני לא עושה את זה בגלל הגברים אלא - גם. אני מכבדת את עצמי ושומרת את עצמי לבעלי בעז"ה אם ירצה ה'. אני גאה בזה בפה מלא שאני בת ישראל צנועה.
אנונימית
שואל השאלה:
אין עלייך! מלכה!
תןדה שמישהי הבינה אותי סוף סוף
תצאו מהבועה שלכן של "אנחנו נעשה מה שבאלנו ולא נדפוק חשבון לגברים" ותנסו להבין את המציאות.
אנונימית
שואל השאלה:
ויש משהו ממש יפה במה שאמרת
ככה אתן שומרות את עצמכן רק לבן הזוג שלכן ולא נחשפות מול כל העולם.
אנונימית
אני לא לובשת ממש חשוף אבל אני מבינה את הכוונה אבל בנות שמתלבשות חשוף יודעות שזה יכול לקרות והן מתלבשות בשביל עצמן ולא בשביל שום גבר (אלה אם כן זה במכוון) ואי אפשר לכפות עליהן להתלבש צנוע יותר כי זה הגוף שלהן והבגדים שהן בחרו ללבוש ואני בטוחה שמי שלובשת חשוף יודעת מה היא עושה
^^ אני דווקא הייתי דתיה פעם ועכשיו אני עדיין מחשיבה את עצמי נורא קרובה לדת, מתפללת כל בוקר ויש לי קשר עמוק עם אלוקים.
לא חושבת שהכל קשור בלבוש, וזה שבנים בוחרים להסתכל זאת בעיה שלהם, אנחנו לא מנסות "להחטיא" אף גבר
תעשי מה שבאלך תתלבשי צנוע מכבדת
אני ימשיך עם השורט תחת והגופיות והמבט המפתה לגברים
שואל השאלה:
הן יודעות טוב מאוד מה הן עושות וזה רק כדי לפתות את כל הגברים, בעיקר כאלה שיש להן חבר, בושה!
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אבל זה ממש אגואיסטי מצידך
כי את פוגעת בגברים שלאו דווקא רוצה לחטוא
אנונימית
את מסוג הבנות שאני שונאת.
מה את מנסה להראות פה? שאת יותר טובה שאת לא מתלבשת חשוף ואז תוקפת את מי שכן?
יודעת מה, כן. הנה אני מודה, זאת אשמתי שאני מתלבשת איך שאני רוצה ואיך שנוח לי.
ועוד משהו, אני גם מחפשת מי שיסתכל עליי כמו סוטה בזמני הפנוי.
אני מתלבשת ככה כי אני מרגישה בנוח *ככה*, בצורת לבוש הזאת. סבבה?
תפסיקי להתנשא מעלינו בבקשה. תודה ושבת שלום.
שואל השאלה:
לא התנשאתי, אמרתי את האמת
שמחה שאת מתלבשת איך שטוב לך ושאת מודעת למה שאת עושה וממשיכה בכל זאת!
אנונימית
אם הייתי מחפשת להחטיא אנשים הייתי פותחת או לי פאנס וזהו
אנונימית
אוקיי דבר ראשון צאי מההצגה שלך או יותר נכון צא אנונימי משועמם שמתחזה לבת ושינה לאנונימית,

סגנון הדיבור שלך כבר מסגיר אותך בת בחיים לא תכתוב דברים כאלו לבת אחרת אתה לא חלק מהחבר'ה.

ניסיון יפה.
quinque
תאמת בהתחלה גם אני חשבתי שזה בן עד שראיתי בתגובות את הלשון פניה
לשון פניה למה כי הוא מדבר בלשון נקבה? זה ממש קל לדבר בלשון נקבה
חוץ מזה הוא מזכיר לי משתמש שיורד על בנות חשופות ורק מי שמסכים איתו הוא כותב להן "מלכה!" חחח איזה בת מרימה ככה כמו סבתא מרים לבנות אחרות מי אומרת מלכה זה קופי אשרייך מעוברת לבת של איזה בן דוסלה'ח
כן הכוונה שבגלל מה שהוא כתב הייתי בטוחה שהוא בן ואז ראיתי את התגובות שרשום בלשון נקבה והיה לי די מוזר בגלל שאני יודעת שבת בחיים לא הייתה מדברת לבנות אחרות ככה אז כתבתי גם בלשון נקבה כדי לא לריב בכוונה רק להגיד את דעתי (שאני חושבת שאמרתי אותה בצורה די מכבדת לא?)
שואל השאלה:
אני אישה, אני פשוט לא מתלבשת חשוף כל כך
דיברתי על זה עם חברים שלי והם הסבירו לי מהצד שלהם אז באמת אני שואלת אתכן בתור בנות
אנונימית
בתור בנות?..
אז הצד שלהם לפי מה שאת (או אתה, אני אפילו לא יודעת איך לפנות) אומר/ת ממש מטומטם. "הן אשמות הן התלבשו ככה" נו באמת. אנחנו מדברים פה על נערים רגילים או אנסים?
שמע אבל מה זה הסיפור המצוץ מהאצבע הזה
בת בחיים לא תשאל את ידידים שלה שאלה מביכה כזאת
וידידים בנים של בת בחיים לא יענו לה דבר כזה מחפיץ בפני בת,ועוד לדתיה
אם הם בנים דתיים למה שהם ידברו ככה ובצורה מינית מופקרת?
אז חלאס
הבנו שאתה בן
שואל השאלה:
לא קשור לדציה לא דתיה, גם אני לא דתיה
אני עושה את זה כדי לא להחטיא את הבנים
כי לחלקם זה חשוב
והם לא שולטים בזה
הלבוש החשוף מגביר את היצר המיני אצלם ובלי קשר כשאנחנו לבושות חשוף הם מתייחסים אלינו לא כאל בני אדם, אלא בתור חפצים שנועדו לספק אותם. אז למה פשוט לא להתלבש לא חשוף?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אחותי ביקר לי שאני בת חחחח
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת, אבל היצר של הגברים יותר חזק משל הנשים
הדחף המיני שלהם יותר חזק אז זה יותר קריטי כל הקטע של הלבוש שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
^^ איך זה קשור?
אנונימית
גם אני חושבת שזה בן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה באמת הטבע
זה נורא, אבל זה מה שקורה בפועל
אם נתלבש פחות חשוף נמנע חלק מהמבטים או מהחטאים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
איזה אינטרס יש לי להיות בן
בנים יעדיפו שנשים ילבשו חשוף חח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל היצר שלהם חזק יותר משלנו
אנונימית
שואל השאלה:
היצר המיני
אנונימית
שאני אבין, אנחנו במאפיה פה או משהו?
מזה הקטע הזה שהגברים מתייחסים אלינו כאל חפצים שנועדו לספק אותם? או שאולי טעיתי ואנחנו בימי הביניים? לא! אנחנו ב2023 אז אני מבקשת קצת כבוד בלי שום קשר לאיך אני ובחורות אחרות מתלבשות.
שואל השאלה:
^^^ מה
אחותי מה הקשר
אנונימית
שואל השאלה:
^^ מסכימה איתך לגמרי, ברור שזה גרוע שזה ככה
אבל זה ככה, ואין טעם להתכחש לזה
אפשר רק לנסות למצוא פתרון
אנונימית
שואל השאלה:
כן
חלק כן יודעים ולא פועלים פיזית אבל בדימיון ובמחשבה כולם בלי יוצא מן הכלל חושבים עלינו בצורה מינית
וזה לגמרי מוכח
אנונימית
זה ממש נדמה כמו מאפיה.
אני אחת שקוראת ספרים שיש בהם דברים כאלה וחלק מהמחשבות של הגברים זה שהנשים הם חפץ שנועד לספק אותם.
והלבוש החשוף בכלל לא אומר שמותר להם לחשוב ככה עליי. גם אם הייתי עירומה הם לא היו רשאים לחשוב עליי ככה.
אתה חייב דחוף עזרה רפואית, באמת