4 תשובות
אני יכול להבין את המקום הזה, אני גם בתור מי שצופה בהכל מהצד ויש לו פטור רואה את המצב ואומר חבל שלא התגייסתי, אבל תזכור שזאת תקופה כזאת, ולא סתם בתקופה הזאת המוטיבציה לגיוס עולה וכשהמלחמה תגמר היא תחזור לרדת והכל יחזור לקדמותו.. זה לא שווה את זה אם אתה לא באמת פטריוט ולא באמת מאמין בזה אלא רק בשביל המדים והכבוד שמגיע מזה
שואל השאלה:
אביתר הוא אפס
לדעתך אדם פטריוט > אדם לא פטריוט בתור בן אדם?
אנונימי
בתור בן אדם ממש לא
שואל השאלה:
למה? והאם בתור בן אדם עם ערכים או בן אדם טוב (עם לב רחב יותר) הפטריוטים ואלה שמקריבים את חייבם למען המדינה לא טובים יותר
אנונימי