7 תשובות
ברור
תלוי אם עדיין היו זוכרים את היומולדת שלי ואומרים לי מזל טוב
אבל עדיין זה די מעליב לא לחגוג או לא לקבל מתנות
אבל עדיין זה די מעליב לא לחגוג או לא לקבל מתנות
כן אבל ביום הולדת 16 כלכך אכזבו אותי שאני מעדיף שלא היו עושים לי מרוב שזה היה מעליב
אני אתבאס קצת כן
שואל השאלה:
מצטערת לשמוע^
מצטערת לשמוע^
אנונימית
כן די
ממ בכלל לא
לא חייב לחגוג אפשר איזה מכתב או משהו קטן הכי מחמם תלב לא צריך עכשיו סיפור
לא חייב לחגוג אפשר איזה מכתב או משהו קטן הכי מחמם תלב לא צריך עכשיו סיפור
באותו הנושא: