11 תשובות
לא ולא מוזר
לא אין לי חברים בשביל זה
אנונימי
כן ברור
לא
לא מוזר
אני חוגגת כי זה כיף לי אבל עם את לא רוצה אל תחגגי
אני חוגגת כי זה כיף לי אבל עם את לא רוצה אל תחגגי
לא, שונאת ימי הולדת
זה לא מוזר ואני לא חושבת שאני אחגוג
לא
אני חוגג אבל זה לא מוזר
לא. אני שונא להיות במרכז העניינים.
לא בקטנה עם חברות קרובות
באותו הנושא: