11 תשובות
לא אין לי חברים בשביל זה
אנונימי
לא מוזר
אני חוגגת כי זה כיף לי אבל עם את לא רוצה אל תחגגי
לא, שונאת ימי הולדת
זה לא מוזר ואני לא חושבת שאני אחגוג
לא
אני חוגג אבל זה לא מוזר
לא. אני שונא להיות במרכז העניינים.
לא בקטנה עם חברות קרובות